skithelg

skithelg. verkligen. fredagen var asbra, laddar upp bilder sen, men resten av helgen, kommer suga så sjukt hårt.

ikväll vill jag bara ligga och mysa, dricka alkohol, bli full och sen mysa och sova. inget partyhumör, mest för att jag fortfarande är sjuk.
men det blir inget av med det, eftersom att den jag skulle vart me inte kan, och inte någon annan heller.
istället ska jag sitta hemma helt själv medans jocke och hans kompisar spelar poker på nedervåningen eller tv-spel på övervången. skitkväll.
imorgon var det tänkt att jag skulle åka skidor, men det blir inget av med det heller. istället har jag inget att göra. underbara helg, not. kan det inte bli ny vecka nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0