Söndag.

hej allihop!
så nu var helgen slut då... eller aa, nästan iaf ;)
idag fick jag äntligen sova ut! fast eftersom jag är sjuk så kunde jag inte sova något vidare inatt, utan vaknade med jämna mellanrum och var tvungen att gå upp och dricka vatten för halsen var så satans torr..:/ men gick i alla fall upp vid halv 1 :)
sen har jag städat mitt badrum och mitt rum, och även slängt in en tvätt som nog är klar snart :)
och jag har faktiskt bakat också! sån där kak-mix hahah vi hade den i skafferiet så mamma bad mej fixa den.. tror inte den är så god faktiskt, men vi får se :)
snart ska jag sticka till maxi, har en del grejer jag måste köpa, såsom rakhyvlar, present till pappa (han ska få lite trisslotter) och det var något mer, men kommer inte på nu haha :P
idag är jag nästan ensam hemma, pappa är bortrest och kommer hem imorgon kväll, mamma är i stallet nu och ska jobba natt så hon ska bara hem och byta om, och fabian är hemma nu men ska till o´larys (stavning?) ikväll. ooch joakim är på jobbet nu, men skulle tydligen komma hem med lite kompisar sen.. bajs.
men jaja, jag ska nog mysa ner mig i min nybäddade säng med en stor skål popcorn och se på wild child ikväll :) eller om det är något bra på tv, det återstår att se!
men nu måste jag gå
puss på er

Kommentarer
Postat av: frida

o'learys

2009-02-02 @ 06:57:25
URL: http://engstromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0