Tisdag.

heeej :D

äre bra med er allihop? med mig är det prima iaf! hihi blir så glad när det är fint  väder ute!
idag gick jag upp vid 20 i 9 och fixade iordning mej och traskade iväg till skolan, hade mentorsamtal med lotta som gick jättebra :) har två G tror jag det var, och det är matte (hon tycker att ja är duktig så jag kan höja mej om jag försöker) och i idrott (det är på gränsen till VG, bra jobbat med dansen osv men måste va bra på livräddning osv i vår) och resten var VG eller nästan-MVG så de känns bra :)

sen åkte jag ner på stan och gick och klippte mej.. big mistake! hatarhatarHATAR att klippa håret! dom klipper alltid alldeles för mycket och nöjd blir jag aldrig.. nu är mitt hår typ axellångt..:S jag sa till henne att hon skulle klippa så litelite som möjligt, men få bort det värsta slitna, så hon måttade med fingrar i håret och visade unger 4-5 cm och det tyckte jag var okej.. men sen klipper hon en decimeter? jag får seriöst panik när jag ser 10 cm långa hårtestar åka av och landa på golvet :P så nee.. ja ska inte klippa mej förräns i sommar, och då ska det vara LITE, annars tänker jag sluta klippa mig hos frisör, de förstör ju bara.
men hon la i alla fall i en inpackning så mitt hår är jättemjukt och blankt, fast det försvinner ju när jag tvättat håret, och längden kommer ju inet tillbaka -.-

jaja, sen gick jag och tränade, duktiga jag :D hihi och sen åkte jag till siba och skulle köpa den dära hårddisken, men den billigaste kostade 890 kr och jag hade bara 600.. jag hade ingen aning om att det skulle vara så dyrt?! jag trodde jag skulle kunna köpa en för med 100 GB för typ 300-400 kronor.. men det minsta som fanns var 250 Gb :S

aja, får försöka hitta nån annanstans, eller vänta, men jag behöver lagra mina filmer innan norrlands-resan.. så jaja får se hure blir ;)

nu har jag precis ätit lunch, och vet inte vad jag ska göra nu faktiskt.. borde väl städa rummet kanske, men jocke och johanna är hemma och har ingen lust att vara däruppe när dom är det, så ska vänta tills de har åkt, vilket de lär göra snart :)
men ha en bra dag!
pusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0