Tisdag

helluuu

nu är jag hemma och har precis ätit lunch :)
konstigt nog så vaknade jag vid kvart i 7 imorse, precis innan mobil-alarmet gick igång, och var pigg! låg ändå kvar i sängen till 7 ungefär och sen gick jag upp och städade lite i mitt rum (!?) och fixade iordning mig. att jag gick upp tidigare än vanligt gjorde att jag åkte tidigare till skolan, och var där vid typ 10 över 8 eller något :)
idag var det kort dag i skolan, så slutade vid halv 12 och då åkte jag till sjukhuset för att ta blodprov. fyfaaan vad jag hatar sånt bara.. jag tycker verkligen inte om nålar, och framförallt inte när dom stick in i armvecket och man ser massa blod komma ut.. usch.. fast mamma va där så de gick bra ändå haha :P


och jag och jennie är självklart vackrast i skolan :)

när jag var klar på sjukan så gick jag till stan och köpte lite grejs. en ny parfym blev det, och en inpackning och ett par ansiktsmasker :) sånt där som man behöver liksom..

                   

efter det åkte jag hem helt enkelt och åt lunch, och nu sitter jag här. vid halv 5-5 nån gång så ska vi åka till sunnersta :)
förresten är det semmeldagen idag.. måste säga att jag inte tycker att semlor är så jättegott.. den första på året är himmelsk, men hitills har jag ätit 3, så bryr mej inte jättemycket om att det är just idag man ska äta det ;)


fast det ser ju jävligt gott ut.....

nu ska jag dra
pusspusspusspusspusspuss

och jag vill inte bry mej längre, men tyvärr gör jag det. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0