Tisdag kväll.

hallå allihopa!
hihi nu är ja på ganska bra humör konstigt nog.. dedär har varit lite fram och tillbaka idag.. humörsvägningar kallas det.. ahah måste sluta me mina p-piller ..-.-
iaf.
nu har jag kommit hem från skidträningen för någon timme sen, men jag fryser fan fortfarande! eller.. de kanske inte är så konstigt att jag fryser nu, eftersom det bara är 14 grader i vårat hus.. värmepumpen är ju knas.. och el-killarna har inte lyckats fixa skiten än :S kallt som satan är det i alla fall..

aja, idag körde vi på tid med barnen, haha dom ba "vaa??! är det tävling?!" haha söta.
men duktiga är dom, även om vissa är helt störda i huvet och inte fattar vad en långsväng är fast vi gått igenom det med henne tusen gånger, och sen inte heller kör igenom mål fast vi kör med tid (samma tjej, helt blåst) menmen, de lär sig, och gör framsteg varje gång! :)

nu ska jag snart ta och ställa mig i en skållhet dusch.. det är verkligen skitkallt att stå still i 2 timmar utomhus.. och sen komma hem till ett kallt hus! haha jag sover liksom med dubbla duntäcken.. (a)


haha jag hade tråkigt när jag väntade på pappa :P


och ut i backen sen :D


ohyes, tränare!

puss på er och ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: frida

haha :D en stolt tränare :P ;)

2009-02-04 @ 12:42:02
URL: http://engstromm.blogg.se/
Postat av: ebba

hihi såklart! :D

2009-02-04 @ 22:01:02
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0