Tisdag.

tjatjatja mina små vänner :D
har haft kort dag i skolan idag, alltid lika skönt :)
och såklart försov jag mig imorse igen.. asså, jag vaknar vid 7, och sen går jag inte upp förräns klockan är 8, haha jag klarar inte av att ta mig ur den varma mysiga sängen helt enkelt.. så jag är ca 10 min sen till skolan varje dag nuförtiden, inte bra haha!
men idag var den enda dagen vi skulle ha med datorerna den här veckan, så jag släpade med mig den, men neeeej då behöver vi inte den idag eftersom det enda vi skulle göra på datorn var ett test som sedan vår lärare bestämde sig för att det var löjligt :S fan vad sur jag vart då! jag hatar att alltid släpa runt på datorn, på väg till skolan och sen efter skolan, seriöst har min högeraxel mer muskler än den vänstra eftersom jag alltid bär väskan på höger sida :p

men i allafall, vi slutade halv 12, så gick til bussen, och gissa om den inte var 20 min sen -.- var liksom -10 grader så satans kallt att stå ute och vänta :P
men jag åkte ner på stan, och träffade frida och vi åt på jalla.. det avr inte så gott faktiskt, kebab house kebab är mkt godare enligt mig...
men jaja, sen hämtade jag min klocka på ur&penn som äääntligen var klar.. och sen köpte jag en necissär och vi tittade runt lite i stan, och sen tog jag bussen hem och frida gick tillbaka till katedral :)

så nu sitter jag här i min säng, om ungefär 1½ timme ska jag åka till sunnerstabacken, pappa ville åka lite tidigare idag, jag ba.. men taaaack pappa, då behöver jag bara vänta 1 och en halv timme idag på att träningen ska börja istället för 1 timme! underbart! usch -.- har ingen lust att åka dit idag för känner mig inte direkt frisk.. -.- men jag måste.

sen en fundering jag har är att lösenordsskydda bloggen.. jag vill ändå kunna skriva vad jag vill, utan att fel person läser.. så tror jag ska göra det snart, eftersom jag faktiskt inte bryr mig om statistiken, den som läser får läsa liksom, men då kan dom först höra av sig till mej för lösenord :)
men jag säger till ifall det blir så!

haha och natta ska börja på JB! haha, vi får se hur det går, eftersom hon och jag alltid bråkar när vi umgås för mycket.. och att hon inte läst alla ämnen och sånt kommer ju göra att hon får gå sommarskola, men vi får se hur det blir :)


jag och nattispattis för ett antal år sedan.. tror det var 8an, fyfan vad bleka och fula x)

men nu ska jag dra
pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: natta

hahaha fyfan vad fula vi var! kolla skorna lixom!! :p

2009-02-03 @ 17:09:47
Postat av: natta

hahaha fyfan vad fula vi var! kolla skorna lixom!! :p

2009-02-03 @ 17:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0