Torsdag

hej sötnosar :D

fy fan för natten till idag.. jag hade feber och hosta, så kunde inte sova så bra, och när jag väl somnat ordentligt. vaknar jag vid halv 4 av att fabian spyr i badrummet, som ligger vägg i vägg med mitt rum. underbart.
somnade om till slut men ingen trevlig natt precis.

skolan var helt okej, tror jag hade feber hela dagen faktiskt, men vill inte ligga hemma o gnälla o va skabbig och komma efter i skolan, så lika bra att va där ändå :) fast koncentrationsförmågan var väl inte på topp kanske..

jag och natta med våra små idéer.. snoppen i byxan :D syns kanske itne så mkt menmen ;)


underbara vi som är så snygga man kan bli! hihi rim o grejer ;)

när vi slutat vid halv 4 så tog jag bussen till stan, handlade lite nagelgrejs och laddade busskortet och sen åkte jag hem :)

idag blire riktig manikyr :D

väl hemma så hängde jag tvätt, och stoppade in en ny omgång, sen så drack jag te, fast de hjälpte inte så mkt i halsen :/
sen har ajg också dammsugit hela övervåningen, trots att jag hatar att dammsuga mer än allt annat! lätt det värsta som finns. har även städat mitt rum och slängt typ tusen tidningar o sånt.. och slutligen har jag städat lite i lillhallen, mitt badrum och i killarnas badrum.. kul dag! not.


hahaha varför sparar man ens alla? har slängt såna här högar 3-4 gånger.. men ändå så behåller jag dom nya jag köper? och jag köper inte ens ofta! bara när jag åker till fjällen och sånt.

anledningen till att jag städar så sjukt är att imorn äre tjejmiddag! hihi :D fast bara jag, jennie, juliette och jessica kommer, har tänkt ha den jäkla middan ända sen skolan började i höstas, och äntligen blir det av :) strålande att jag ska gå och bli sjuk då också -.-

pappa kommer hem snart tror jag, och då ska vi åka och handla, och när vi kommer hem så måste jag baka, kommer komma i säng seeent ikväll kan jag säga -.-
dessutom tycker mamma att jag ska ställa in hela kalaset eftersom jag nu på kvällen hade 38.0, och alltså feber, men jag tänker inte göra det. jag mår ju bra ändå :D
jag är ju, trots allt, världsbäst!

puss på er så hörs vi kanske ikväll och annars imorn eller lördag!
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0