Torsdag.

hallå :D

haha dagen började med att olle från "fråga olle" på kanal 5, var på min skola och hade föredrag om sex för ettorna haha x) han svarade på frågor och grejjer, ganska kul :)
sen hade vi lite olika stationer vi skulle på under dagen, eftermiddan handlade mest om sex typ.. men det hör väl till hälsa det med :)
sen slutade vi vanlig tid och då åkte jag ner på stan och träffade natta, haha vi gick och åt på max, eller jag åt på max, sen gick vi till donken och där åt hon mat, och jag glass, och sen gick vi till landings och åt chokladtårta.. herregud.. gick nog upp 5 kg idag!
och sedan klockan 6 var det dags för dan igen! ragga, och herregud vad kul det var :D man märker att tempot är högre, men det är sjukt kul :D sen att det är ganska mycket människor från gamla gruppen är också bra :D älska karin hihi
sen åkte jag hem..
haha har inte hänt så mycket idag ;) men en bra dag har det varit så jag är nöjd, ska sova tidigt också hade jag tänkt.


ansiktsmaskerna jag köpte igår! använde den högra igår också, asbra! min hud är babymjuk nu :D


hahah var lite kreativ på lektionen! men vad gör man utan dator..


hihi dans idag! emma kunde inte vara med för hn var sjuk, så hon satt längst bak och filma och fota (fast ja kom inte med -.-)


pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0