trååååk

asså ni anar inte hur tråkigt jag har.. helt otroligt! det är onsdag och jag har inte ett skit att göra.. :( ska på medelpulspass ikväll tror jag, men det börjar ju inte förrän halv 7! blöö, ingen bra dag idag.. :/
jag måste ju sova megatidigt ikväll också.. ska fan upp halv 6 imorn! heelt sjukt.. ska ju samlas på stationen senast kvart i 7 för resan till romme, så det gäller att orka gå upp.. kommer nog lägga mig vid 10 typ ( som att det kommer hända haha :P) men jaja.. kommer inte kunna somna då eftersom jag hade sovmorgon idag -.- blöö för denna dag helt enkelt!


haha ja känner mej cool som lärt mig ändra ögonfärg i ps :P fast ser bara skumt ut faktiskt.. ja passar inte i rosa ögon med blå prickar ;)
men ska sluta tråka ut er med meningslösa inlägg nu haha :P
pusspusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0