Bad mood

hej bloggis

idag mår jag icke bra, vet inte riktigt vad det är men orkar inte göra ngt alls. mår lite småilla, har ont i huvudet och är allmänt less. dagens plus är ändå att frida är hemma, inte riktigt i det skick vi vill ha henne, men hon lever i alla fall och det är inte en självklarhet när man vart på amerikansk fotbolls-landslagsläger.

annars så har jag haft en lång sovmorgon idag, måste säga att det var grovt skönt att sova i sin egen säng, och trots att jag hade öppet fönster så dog jag inte av myggor, det går åt rätt håll! sen har jag chillat och varit och handlat med mamma, vi köpte myggnät och sådant och även massa melon och mat, trevligt att inte betala maten själv längre :)

nu ikväll så ska vi ha myskväll här hemma, jag ska laga mat och sen har vi köpt choklad och glass och så, tror de gick nån flm kl 9 som jag ville se men jag är inte säker, men en söndagskväll med mys med mamma är nog vad jag behöver. hon märker alltid när jag är ledsen, och frågar inte så mycket. hon säger bara att jag ska skita i folk som inte behandar mig som de ska, och de stämmer sjukt bra. och det har jag ju fått lära mig hela våren.


jag vill vara sådär glad just nu, men maria, som jag var med då, har dragit till finland..

men jag ska ut och springa snart, annars får jag inte äta choklad ikväll ;)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0