Fredag

hejhej :)

nu ska jag strax åka ner på stan, ska gå till banken, ungdomshälsan och sen växla pengar. och sedan ta en fika med anna :) aslänge sen jag var med henne! ungefär två år sen haha! nej men det blir nog trevligt :)
det är lite jobbigt med vädret bara.. jag hade tänkt ha shorts på mig, men sen såg jag att det regnar.. men det är asvarmt ändå känns de som.. :S jeans eller shorts alltså.. usch hatar när man inte vet :P hade ju värsta outfiten med shortsen! eller.. värsta va väl att ta i ;)


jeans som jag och frida gjorde förrut, svart linne och ska ha ngn kofta till. den jag valt till shortsen passade inte till -.- sen vita högkklackade :)

ses på stan!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0