Harry Potter och Halvblodsprinsen

hej bloggis :D

idag har jag städat precis hela dagen, galet tråkigt men jag har bara lite kvar nu, sen 500 kr mer att shoppa för i london ;) nu har jag fixat mig och ska gå till bussen om sisådär 10 minuter, på stan ska jag möta upp maria och vi ska hämta ut våra biljetter, vi har ju biljetter till Harry Potter hihi! premiärkvällen och allt, på spegeln. det finns inte en enda plats kvar varken på spegeln eller filmstaden, men vi har ändå rätt bra platser, ungefär i mitten på rad 10.
både maria och jag är äkta Harry Potter-nördar, som läst alla böcker minst 5 gånger styck, sett alla filmer tusen gånger, brukade vara aktiv medlem på hogwarts.se och vi kan snacka harry potter i säkert en timme i sträck.. illa! men sjukt hur vi båda älskar böckerna på samma sätt, när vi inte alls kände varann då de kom ut.

aja, innan filmen ska vi äta sushi någonstans, var vet jag inte riktigt än, men det lutar åt att bli ett ställe som ligger vid vaksala torg :)


skitful bild, men så ser jag ut + 11 cm-klackar ;)

ha en bra kväll

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0