Hej kräfta

hallå där :)

herrejesus vad varmt det är! hela huset är som en bastu, hatar när det är så här! och mitt fönster är öppet 24/7 men inte fan gör de nån skillnad.. man vaknar med huvudvärk varje morgon och har svårt att sova för att man svettas, hur mysigt som helst! -.-

har solat mest hela dagen idag, ser ut som en kräfta i ansiktet, de gjorde jag iof igår också, men värre nu, trots att jag hade solkräm idag haha :P axlarna känns lite småbrända också så ska nog ta det lugnt med solen imorn, inte ligga och steka hela dagen i alla fall ;) men så kommer det inte blir hursom eftersom jag ska ner på stan och träffa natta ett tag, sofia kanske kommer också, men har inte fått något svar än :)

idag fick jag reda på att min och mammas korsika antagligen blir den 17-27 augusti, ifall de nu blir av ;) isf tar vi flyget till Nice, och sen båten över till Korsika där vi ska till Ile Rousse, där min bror arbetar som bartende på Langleys hotell, vet inte om vi ska bo där eller inte, men de vore rätt najs ;) iih fan vad jag vill åka nununu! fast rätt skönt me längre sommarlov än er andra måste jag säga, och en hel del roliga saker händer innan, London 5 dagar, camping några dagar, och sen förhoppningsvis och förmodligen lite spontana resor till folks landställen :D skumt att de bara är en månad kvar på lovet men så mycket att göra! ska ju jobba också.. herregud.


jag tror detta är hotellet där daniel jobbar :)

men nu ska jag ta och jobba, sen smörja in mig och sova,

PUSS

Kommentarer
Postat av: viktoria

Fan va najs! jag vill också åka utomlands!! :D

2009-07-20 @ 13:57:56
URL: http://viktoriasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0