Helt värdelös dag

hej på er

den här dagen har hitills varit värdelös ända från starten.. ingenting bra har verkligen hänt! tex försov jag mig en timme imorse så hann inte gå ut och springa innan jag skulle gå till bussen.
sen svarar nathalie inte i mobilen, hon kommer inte heller på bussen. jag väntar i stan på henne en timme men hon dyker inte upp, då går jag och köper en ansiktsmask och ett vitt nagellack för en 50kr-premiumcheck jag hade på åhlens, och sen går jag till bussen.

som alltid när jag har kort kjol/shorts + höga klackar så kommer det äckliga gubbar/killar och säger "heeej" "vad sexig du är" och idag även en engelsman som stannade med bilen och frågade om vägen till gränby centrum, och sen ville att jag skulle vara uppsala-guide och följa med i bilen, och när jag sa nej så ville han ändå ha mitt nummer, han var typ 40 år! jag förstår inte grejen med folk som beter sig så. jag skulle aldrig gå fram till en främmande människa och börja prata om dens utseende eller liknande, vare sig negativa eller positiva saker, iaf inte på det sättet. det är vidrigt och äckligt och jag känner mig bara utsatt.

aja, åkte hem sen och har fixat nya gelénaglar, rätt ojämna i kanterna för 3e gången från samma paket, men de blev helt okej ändå.
jag är på bajshumör

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0