HEMMA

hej bloggen :D

jag kom hem igår kväll, runt 7 någongång men jag var alldeles för seg för att vara vid datorn haha ;)

helgen ute på fridas landställe var verkligen jättemysig, men vädret söööög! regn ena sekunden sol ena, med blåst heeela tiden! men haha, jag fick med mid fridge att bada ändå ;) man måste bada när man är på landet! båt åkte vi oxå, älskar att åka båt, man känner sig typ fri :D


frida första kvällen haha, vi skulle se film :)


andra dagen gick vi ner och kände på vattnet, det var 15 grader haha! ser jättemörkt ut på bilden men de är bara fel inställningar på kameran ;)


på kvällen åkte vi in till västerås och gick på bio, det blev drag me to hell, en skräckfilm! jag HATAR skräck, och jag tänker aldrig mer gå på de på bio.. men filmen var egentligen ganska dålig


sen på söndagen så gick vi och badade till slut! jävligt kallt fortfarande, men i kom vi. såklart ;)


sen skulle vi ut och åka båt! vi åkte till en camping i närheten och köpte glass. jag tänker ALDRIG åka på husvagnssemester kan jag ju säga..


hahah ja va glad ;D solglasögon på, fast de började regna typ 3 minuter senare..


och bååten ;D motorn hade 115 hästkrafter eller vad de heter.. jag kan inte någonting om båtar, men fort gick det i alla fall :)

och gissa vad jag har för datorn nudå? :D en BÄRBAR! hihiih fan vad jag saknat att kunna sitta i min säng och skriva :P men det här är fabians, men jag får ha den tills han åker till USA den 12 augusti :)
nu ska jag tvätta mina kläder och sen jobba, ikväll bär det nog av till knivsta för att träffa lisse och fridge :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: lisa

schteekbruttor detdär ;)

2009-07-13 @ 15:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0