High school musical <3

jag kom hem från stan för ett par timmar sen, och shit vad jag är effektiv! tog bussen halv 2, gick direkt till banken och aktiverade mitt kort, sen till ungdomshälsan där jag fick vänta en halvtimme men sedan fixade min tid, sen gick jag förbi en frisör och köpte schampo, tog ut pengar och gick och växlade, köpte nagelstärkare och var hemma halv 4, greeeat :D

schampot jag köpte är Loreal absolut repair proffesional (tror jag den heter, står så). jag gick förbi en frisör och såg i skyltfönstret att de hade miniflaskor i en necissär för hundra kronor, och då va de det schampot och inpackningen jag planerat att köpa. asbra tyckte jag, eftersom jag inte vet hur de funkar på mitt hår, och bara flaskan med scampo kostar över 200, lite bortkastat om de inte gör skillnad :)



här hemma har jag ätit lunch och tittat på high school musical 2, iih älskar dom filmerna! såg ettan igår och ska se trean ikväll eller imorgon. zac efron är seriöst den snyggaste killen jag vet. så underbart leende, fint hår, fin kropp, allt är perfekt! åh, varför är inte han svensk? inte för att det spelar så stor roll, han lär ju vara rätt rik vid det här laget och tittar nog inte åt tjejer som mig ahahh:P men sexig är han i alla fall.

nu ska jag dra ut och springa eller gå, beror på hur höften känns när jag satt igång, sen städa och så kommer frida hit ikväll :) mys!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0