Jag saknar dig så att det gör ont

Godmorgon!

eller det kanske inte är morgon längre.. men jag ligger kvar i sängen i alla fall haha! fast frukost har jag ätit.
igår åkte jag som sagt ut i bushen och hem till Niklas, jag har inte varit hemma hos honom förrut, och shit vad fint rum han har :D enligt mig brukar inte killars rum vara särskilt fräsha eller städade eller så, men hans var :) iof sa han att han städat för att jag skulle komma ;)

först satt vi vid datorn ett tag och tittade på massa bilder och så. det fanns en bild på honom och andré när de var små, hahah niklas såg ut som att han var 4-5 år yngre, såå liten! egentligen är de bara ett års skillnad ju. söta var dom när de var små iaf.
sen så gick vi ut och åt hur mycket körsbär som helst, jättestort träd med jääättemycket frukt på, älskare :D och sen tittade vi bernard och bianca i australien(gamla disney-filmer är de bästa) och åt lite mer körsbär ;) jag tog bussen hem vid halv 11, och kommer ändå inte hem förrän strax innan 12, haha lång resa eller`? att 814 var sen och jag skulle byta i läby var också läskigt, för gubben körde som en jävla galning på småvägarna, och jag var helt själv i bussen, och så fick 821 stå där och vänta för att jag kom 10 min sent :P
aja, vi hade kul iaf :)




idag ska jag antingen träffa julia, sofia eller maria.. sofia vill jag verkligen träffa eftersom hon åker imorn, men jag vet inte om hon hinner.. alltid värsta stressen dagen innan man ska resa ju. och julia har inte hört av sig så jag får vänta och se, de va hon som ville ses idag ;) och marias telefon är avslagen haha, men hon sitter nog på buss eller tåg från sundsvall just nu.
men innan jag gör något alls så ska jag städa mitt rum, i ett inlägg nedan ser ni ju hur fint de är i bakgrunden...

PUSS

jag saknar dig så att det gör ont i hela mig, varför gör du såhär? det är helt enkelt inte rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0