Kallt

hej bloggen

inatt kunde jag inte sova, jag låg och läste i ett par timmar, var jättetrött, och la ifrån mig boken vid 1 (kollade klockan) men när klockan var 2 (kollade klockan igen) var jag fortfarande vaken. ja låg och tänkte, jag vet inte riktigt hur mitt liv kommer se ut om en vecka till exempel. det kan antingen ha blivit bra, vara som det är eller på något skumt sätt ha blivit värre, vad vet jag? jag vet bara att jag vill hålla mig så sysselsatt som möjligt för att slippa tänka, för jag orkar inte det. jag vill ta dagen som den kommer, för de blir alltid bäst så.

aja, jag gick upp vid 10 och har ätit frukost rätt länge, blev melon och en skål med mjölk flingor och hallon, hahah som att ni bryr er om vad jag äter till frukost^^ men melon är nästan de enda jag äter för tillfället. melon och kyckling.

aja, jag har nyss satt på en tvätt, alla mina långbyxor var nämligen smutsiga och det  börjar ju bli kallt ute nu så.. aja. ska plocka upp ur diskmaskinen snart och sedan ner med smutsdisken och sen ska jag ut och jobba i trädgården.. ska hacka bort tegelstenarna som omger verandan, eftersom de faller sönder. får 100 kr i timmen så de är värt. undrar hur de går me mina naglar bara...

usch, jag ska ha mens snart, vilket man märker direkt på mig, jag blir ledsen och tjurig för mindre saker än vanligt, och man märker det på ansiktet också, större porer än vanligt och sen några enstaka finnar, yey, jag älskar den delen av månaden!

ikväll då? vad händer? bio kanske? får se, jag är skyldig julia en biobiljett så kan ju snacka med henne, skulle kunna bli mys hursom. fast kanske borde spara de till en annan dag denna vecka, eftersom det är min sista kväll ensam hemma (förrutom mamma), pappa och fabian  kommer hem från usa imorn, förhoppningsvis har de med sig mina clinique-saker jag beställde..

aja, jag har en superidé för helgen i alla fall! med frida, hoppas verkligen att det går, för jag vill bort från den här jävla staden. jag har skickat ett sms till henne, men hon har inte svarat, men hon jobbar så de är inte så konstigt. vad idén är får ni reda på ifall den blir av, annars blir jag ändå bara deprimerad.

usch vilket långt och tråkigt inlägg, aja nu ska jag som sagt tömma diskmaskinen, happy happy day

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0