Kvällsbad

hej bloggis

idag har jag legat och solat och läst en bok av Lisa Marklund på verandan.. haha jag får färg asfort nu! förr har jag inte blivit så brun fort, men nu blir jag det.. kan bero på att jag aldrig blev helt blek i vintras utan solade solarium då och då, och sen rätt ofta på våren.. men jag klagar inte :D det negativa är att jag bränner mitt ansikte jättelätt och alltid glömmer krämen.. hej kräfta :P

aja, sen för kvällen har jag haft flera olika planer, men det slutade med att jag åkte hem till frida, vi gjorde pancakes och gick sen och badade, hur skönt som helst! haha tyckte jag iaf.. frida vägrade nästan gå i.. men det KAN INTE ha vart 18 grader som hon sa.. för enligt mig var de nästan ljummet :P sen kom jag hem för ett tag sen iaf, tycker alltid de är skönast att sova i sin egen säng..




ser ni hur suddiga bilderna är? jag har ingen aning om varför :S antar att jag gjort nåt knasigt med inställningarna på kameran.. har hänt förr, problemet är att alla inställningar ser rätt ut enligt mig.. haha älskar att jag är så teknisk!

PUSS&GODNATT

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag blir kräfta överallt, haha ;) Fusk att du blir brun snabbt jag blir bara.. prickig haha <3

2009-07-20 @ 23:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0