Lev livet

hej hörni :)
 förlåt för dålig uppdatering men jag pallar helt ärligt vara vid datorn.
i tisdags var jag som sagt på bio med julla och frida, filmen ägde och vi hade jättemys :) sen åkte jag och frida hem  till henne och kollade på harry potter 5 haha :D de måste nog var den sämsta hp-filmen som  kommit ut hitills. hoppas verkligen att sexan är bättre! aja, vi kom i säng vid 3 ungefär och skulle upp 8 dagen efter så de var ju sådär lagom kul.. jag åkte då hem och somnade och sov till 2  :P

onsdagskvällen spenderades hemma hos katta med grillning med brudar :) det var jättemysigt och trevligt när vi var där, men sen när vi ska gå har någons dricka försvunnit, igen, (INTE OKEJ TJEJER!) och en av oss är så full att hon inte kan stå på benen. vi cyklar till flogsta för att gå på en fest där, men den för fulla tjejen kan inte prata eller gå, så jag, inez och sofia fick bära henne hem till mig, en väg som vanligtvis tar 15 min tog nu över en timme. frida kom när vi hade ca 50 m kvar och slängde upp en över axlarna och bar henne resten av vägen haha :P dock måste jag säga att beteendet från andra, såkallade vänner, som istället för att ta hand om sina vänner när de är i desperat behov, väljer att själv bli sur och gå på fest, så inte okej.
nämnde jag förresten att det spöregnade?

aja, isäng kom vi någon gång, runt 3 skulle jag tro men har egentligen ingen aning, och dagen har spenderats i sängen, även om jag inte var lika full som  andra igår så är jag fortfarande lite bakis, jag ska helt enkelt inte dricka vin.


outfit-bild, men jag hade utsäppt hår och ett annat armband sen


julla och jag hade ett moment of truth i soffan hemma hos katta, gullet du betyder <3


jag och inez i det gula skenet i badrummet ;)

det var alla bilder jag tog, men vi kan nog räkna med att några fler kommer upp å facebook så småningom ;)
hahah, just nu är de någon kille på msn, Ivan heter han, som försöker få mig att komma på en fest på östermalm imorn. har aldrig pratat med killen vad jag kommer ihåg, men tydligen snackade vi på pea för typ 2 år sen, hahahah!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0