London baby!

sådär, nu är väskan packad och rummet städat.. jag har varit jätteduktig idag hihi :D mamma jobbade ju natt igår så hon har vart trött och lättirreterad hela dagen, men jag kan ju vara en ängel när jag vill så hjälpte henne så gott det gick :) tog till och med ut komposten, och det mina vänner, är inte kul!

men nu ska jag ta och gå och lägga mig. taxin kommer 20 i 6 imorgonbitti och då ska man ju vara klar.. hhaha taggad på de eller? sen har jag ingen film att kolla på planet heller för alla filmer jag har är i AVI-format som inte gick att lägga i ipoden.. suuurt! går säkert och fixa på något sätt men inte fan vet jag hur..

jag kommer i alla fall hem på torsdag kväll och då förväntar jag mig mångamånga roliga kvällar och dagar på det sista av lovet! dags för mig att lära mig leva livet hur dåligt jag egentligen mår, eller håller ni inte med?

godnatt på er och ha en bra vecka, finns på mobilen ifall de krisar ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: lisa

hihih jaa vi lovar att det blir bra! jag kommer inte bjuda någn jobbig på mitt kalas för vi hatar alla :D haha

2009-07-25 @ 23:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0