Lördag

hej bloggen :)
igår var ju som sagt Frida här, vi gick till maxi och handlade lite och lagade sedan mat hemma hos mig. sen åt vi framför high school musical 3 hehe.. (a)
jag var nog världens tråkigaste sällskap igår. jag var ledsen, orolig och jag har verkligen ingen aning om någonting. jag är bara så förvirrad eller vad man ska säga.. och då råkar frida på oturen att lyssna på mig och mitt svammel om vikt, vad jag inte kan äta, hur jag känner, varför mitt liv är värdelöst osv.. stackare frida.. feel free to shut me up!

i alla fall så åkte hon hem med sista tåget, 00.13, varför fan de går så tidigt vet jag icke.. skyll på UL! och jag sov hemma själv.. så sjukt läskigt att jag bara vill dö. hela huset är bäcksvart, jag upptäcker att båda ytterdörrarna är upplåsta så att vem som helst har kunnat gå in och så.. brr.
somnade till slut i alla fall och vaknade aningen för sent, hehe jag som har massor att göra idag gick inte upp förrän halv 1 -.- men skitsamma, har i alla fall gått, ätit frukost, tvättat, jobbat, plockat hallon osv idag.. skulle velat följa me mamma till stan men hon åkte när jag var ute och gick -.-


fridge


and me på väg till maxi ( OCH JAG HADE JEANS PÅ MIG, RIKTIGA JEANS! INTE ENS JEANSLEGGINGS! *stolt*)


chicken tikka masala, inte jättegott men de funka

men nu ska jag ta och börja packa och sedan städa rummet och bädda rent sängen så allt är fräscht när man kommer hem igen :)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Jessica

Dina jeans såg skitsnygga ut :D

2009-07-25 @ 19:16:55
URL: http://jessicaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0