Mobbad flicka på stan

hej bloggen :)

jag som inte hade några planer alls idag, jag gick upp vid 11, åt frukost och gick sedan på promenad i lite mer än en timme, så skönt! kom sedan hem och mamma var jättesöt, hon är orolig för mig igen, eftersom hon märker när jag är ledsen, men jag vill inte prata med henne om det, men hon ville åka till något ställe och sa att jag skulle duscha fort, men sen när ja va klar visade de sig att de va stängt på dedär stället^^
iaf så va ja fett rastlös så jag åkte ner på stan vid typ halv 4, helt ensam hha:P jennie skulle komma och fika med mig men hon kom först 17.20 med sin buss.
jag gick runt helt ensam i typ 1 och en halv timme på stan, såg samma människor överallt så jag kände mig som värsta stalkern haha! men iaf, smsade med tusen pers så de va inte så farligt :)
sen gick jag till stationen och satt där nån halvtimme och väntade på jennie, kuul! nejmen pratade lite med lisse i telefon så de va lugnt :)
sen kom jennie och vi gick till coffehouse by george, har aldrig vart där förr men de var mkt bättre än waynes eftersom de va helt tomt typ :P latten va helt okej iaf.
vi satt där tills de stängde kl 8 och skulle då åka hem, jag kollade när min buss gick och blev  irreterad över att jennies buss gick en kvart innan min, när hon åkt och jag väntat ca 10 min kommer jag på att jag ju hade min cykel, smart!
aja, åkte hem sen iaf och ska strax äta middag, jag är ashingrig! har bara ätit lite melon till lunch idag, och dendär latten då.


jennie sötnos :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: viktoria

Tack! :) dansat nånting i sommar då?

2009-07-20 @ 21:53:50
URL: http://viktoriasundberg.blogg.se/
Postat av: viktoria

Nää har inte blivit nått, aa saknar dansen och taggar! ;) vad ska du dansa då??

2009-07-21 @ 10:25:11
URL: http://viktoriasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0