Mygghelveten

GODMORGON VÄRLDEN! ;D
hehe, nej jag vaknade faktiskt redan klockan 6 imorse av ett sms, tack, sen kl 8 av ett sms, tack, sen kvart över 8 av ett sms, tack!
haha nej men lisa sov ju här inatt så vi gick upp då.

igår så kom ju hon hit runt 8 typ, jag trodde hon skulle kom vid 5 men neeejnej! haha, men vi badade i jacuzzin (stavning?) och mysade :) sen skulle vi gå en promenad hade vi tänkt men efter 20 meter så insåg vi att det var omöjligt, för man kunde inte stå still utan att bli attackerad av mygg, och man var tvungen att ha luva på sig och det var ett helvete helt enkelt.. synd tkr jag för man vill ju ändå kunna gå en kvällspromenad utan att dö! sen så var det värsta mission att få ut alla mygg ur huset samt att få upp ett myggnät i fönstret så att vi inte skulle svettas ihjäl under natten.. vi lyckades helt okej, vi lever ju fortfarande ;)


taggad på bad haha!


hothothot!


ser ni prickarna på luvan? DET ÄR MYGGOR!

aja, hitills idag har jag fixat efterrätt till ikväll.. lite misslyckad kanske men ngt går alltid fel när jag bakar, men gott brukar de bli iaf ;) denna gång är de bara utseendet som jag tvivlar lite på...
sen har jag också städat lite, och är typ klar. nu ska jag bara dammsuga nedervåningen och plocka bort lite grejer så är de klart iaf :) och sen är de springtur, dusch, matlagning, fixning och sen ready to go! hahaha

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0