Niklas är seg

nu har jag varit ute och gått min timmes-runda, duschat och gjort inpackning, klätt på mig, sminkat mig, och torkat håret. jag skulle ta bussen som går 15.25 från stan ut till vendel, men niklas den bananen är inte klar med sitt jobb hah! så jag får snällt sitta och vänta här hemma och ta 17.15 bussen istället. men egentligen är det bra, eftersom jag fortfarande inte städat, och dessutom lovat mamma att göra en rabarberpaj.. vilket jag inte alls vill göra. jag hatar att baka nuförtiden, för jag vill inte äta det jag gör. jag har alltid älskat att stå i köket, men inte nu längre.

förresten, imorse väckte mamma mig vid 12 (hehe jag skulle gått upp vid 8 men eftersom jag inte somnade förrän 5 så gick inte de..) med orden "jag har bokat och betalt resan till Nice nu, så vi åker den 17" NAAJS!

jag vill bort från den är sketna staden, finns verkligen ingenting att göra här, och vädret är dåligt nu också.. men bara några dagar kvar :) btw kommer maria hem imorn så då blire kalas igen :D


hahah såhär tråkiga kläder får man faktiskt ha om man ska ut i bushen ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: jennie

haha inte stökigt alls i bakgrunden tkr jag väl x)

2009-07-22 @ 13:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0