Rainy days

hej bloggen :)

så va sommaren över, eller? har regnat nästan hela dagen, eller inte just nu, men de är fortfarande grått och blött ute. det enda positiva med det är väl egentligen att det inte är lika varmt inne hos mig längre.
nu borde min pappa och fabian komma hem närsomhelst, jag trodde de skulle komma vid 11-12 men tydligen inte.. men skönt att ha dem hemma igen på sätt och vis. jag gillar inte när nära och kära till mig flyger, det har varit så mycket olyckor på senaste tiden.

ikväll blir det förmodligen bio i alla fall, med julia och frida ifall hon kan, sofia kanske hänger med oxå, men hon var inte säker på om hon kunde. det blir nog långbyxor på skulle jag tro i alla fall, usch så tråååkigt! jag skulle vilja ha fler par jeans, men det får vänta tills i London eller efter London, för jag ska spara mina pengar till dess :) bara 19 dagar kvar ifall de blir som planerat ;D

nej nu kan jag inte stå här längre, jag ska ut och gå en PW, får inte springa eftersom jag fick så ont i bröstet och halsen igår. vill verkligen inte bli sjuk nu.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0