Söndagskväll

haha hela den här dagen har verkligen sugit.. men vad gör man, nya tag imorn! inte för att jag har ett piss att göra, och inte för att någon av mina vänner är hemma och lediga, och inte för att det är sol.. sen har jag inte heller pengar jag kan spendera.. åh vilken underbar dag de kommer bli! nej men ska sluta leka pessimist. måste städa rummet så de är väl lika bra att göra de imorn..

på kvällen idag vid halv 8 ungefär gick jag ut och gick, i över en timme. det var verkligen jätteskönt, ingen musik eller något, utan bara jag ensam med mina tankar. haha läskigt när man säger så, men jag kom fram till en del saker.
sen blev myggen för jobbiga så jag gick hemmåt. myggen älskar verkligen mig, det är liksom stora flockar bakom ryggen på mig, några flyger fram och sticker mig = dör , andra bara flyger bakom så om jag stannar blir jag attackerad.

aja, nu sitter jag här med en ansiksmask, ska ta bort den strax och sen smörja in kroppen och gå och lägga mig. typ hemmaspa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0