Tagen av jessica

Jag har insett att min senaste kyss: antagligen var den sista med honom
Jag lyssnar på: klockan som tickar
Jag pratar: ibland för mycket och ibland för lite
Jag tycker om: att vara med människor jag vet älskar mig
Jag avskyr när folk: tror saker om mig som inte stämmer
Min bästa vän är: inte min bästa vän längre (dock finns de fler som är nästintill bäst ;) )
Min första vän heter: anna och david, måste det varit
Kärlek är: något som förstör för såna som mig, men gör andra personer lyckliga.
När jag borstar tänderna: så står jag i badrummet
När jag lagar mat: så går jag efter eget recept
Jag tänder på: när han rör mig
Det sexigaste yrket är: inget speciellt yrke, är man sexig så är man
Det är charmigt när: killar ger komplimanger och visar att de bryr sig
Jag är rädd för: att bli lämnad ensam
Den värsta känslan är: att känna sig övergiven, jobbig och ogillad
Den bästa känslan är: när allt känns bra och allt är perfekt
Jag är bäst på:  att få folk att ta avstånd
Jag är sämst på: att träna
Om jag va ett djur skulle jag vara: en flodhäst typ
Jag kommer alltid att vara: ebba maria linnéa
Det finaste som finns är: besvarad kärlek
I sommar: ska jag shoppa och bli satans brun
Sist jag grät var: igår natt då jag läste igenom gamla sms
Jag kan: vara otrevlig när jag inte känner för att vara trevlig
Jag kan inte: låtsas att allt är bra när det inte är det
När jag vill tänka går jag: ut och går
När jag bakar så bakar jag: olika saker varje gång
Min mobiltelefon är: helt värdelös
När jag vaknar på morgonen: så kollar jag klockan och gosar in mig i täcket
Innan jag går och lägger mig: kollar jag mobilen och ser på tv/läser
Just nu tänker jag på att: jag måste gå ner 10 kg till
Bebisar är: äckliga när dom dregglar och skiter
Idag har jag: gjort ärenden i stan
Ikväll ska jag: vara med frida
I morgon kommer jag: städa och packa
Jag vill verkligen: att han ska höra av sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0