The day before tomorrow

tjatjatja :)

hoppas allt är bra med er! med mig är det prima, förrutom att jag har myggbet över hela jävla kroppen.. seriöst! de är mygg överallt, jag tror jag har smällt minst 20 idag, och nu är de ju ljust ute! det går liksom inte att sova med stängt fönster för då blire för varmt, men har man de öppet så blir man uppäten..-.- en no-win situation ;)

aja, gick upp rätt tidigt idag. kunde inte sova på grund av mygg och värme (^^) så jag gick upp, åt frukost, tog de lugnt ett tag och åkte sen till ica och handlade för imorn :) men måste köpa lite mer grejer men jag orkade inte bära allt på en gång haha :p
nu ska jag ut och springa iaf, det är drygt att svetten sprutar eftersom det är så varmt, men det fläktar ändå lite när man springer, mer än om man sitter still iaf :)
sen kommer lisa hit iaf, och ska vara här ikväll, de blir mys :D

skulle lägga in en bild på mig här men de strular som de alltid gör..

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0