Tisdagskväll

hej bloggen :)

igår blev en jättemysig kväll hemma hos lisa, vi grillade marsmallows och pratade massor, tjejmys ;) frida gick tyvärr rätt tidigt för hon skulle inte sova hemma, men jag stannade hos lisse ett tag. fick sen skjuts av hennes mamma till tåget och blev upplockad av pappa på stationen i stan :) annars hade jag fått vänta på bussen i 35 minuter så de va skönt att få komma direkt in i bilen! men den glädjen vart inte långvarig, eftersom bilen var full av myggor och pappas första ord var dessa "du får hjälpa mig att slå ihjäl alla myggor så jag kan köra", seriöst, var fan kommer denna mygginvasion ifrån? nu är de ju inte bara i min del av stan, starbo/stenhagen, utan knivsta var likadant :S
jaja struntsamma


lisa var skitstolt över den "bränna" hon fått efter en vecka i turkiet..


mys i trädgården ;)


och sen grillning, gick inte så bra för mig hahah :P

aja, den här dagen har jag inte gjort en enda bra grej.. typiskt mig haha! eller jo, jag bäddade rent i min säng och plockade bort all skit som låg på golvet.. men de gjorde jag först vid 9 på kvällen :P annars så sov jag till halv 1, och har sedan läst harry potter och varit inne på datorn och inte gjort något alls hela dagen.. jätteskönt och jag behövde det, men jag har massor av saker jag måste göra..
imorn ska jag i alla fall vara lite mer aktiv, jag ska städa hela huset, får 500 kr för det och det är asbra eftersom jag vill ha så mkt pengar som möjligt med mig till London :) resan är bokad, betalad och klar nu btw och vi åker den 26 :D
och sen imorgon kväll så är det middag och bio med maria som gäller! trore eller ej men vi ska se harry potter haha :P

men nu ska jag ta och jobba lite och sen sova,
PUSS

Kommentarer
Postat av: lisa

hahah men ebba vad är det för bild du lagt ut egentligen? xD

2009-07-15 @ 20:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0