Torsdagskväll

förlåt för dålig uppdatering idag men jag har haft fullt upp! sov ju hos maria igår, ultramys som alltid :D men jag hatar bussarna dit så himla mycket! väntade på bussar i totalt 40 minuter för att komma dit.. min kommer till stan typ 5 minuter efter att den hem till henne gått, så går dom en gång i halvtimmen, kul!
aja, jag kom dit och vi tittade på so you think you can dance varvat med sex education ahaha! helsjukt program.. men åh vad jag längtar tills dansen kommer igång! önskar att schemat kommer upp snart.

aja, vi myste lite med popcorn och citron-soda stream (som förresten luktade illa och var äcklig:P) och sen såg vi på en film som jag somnade till. jag åkte hem rätt tidigt, tog kvart i 11 bussen från årsta så jag var hemma halv 12. sen åt jag frukost och har städat heeeela jävla dagen! shit, om inte jag vart duktig idag, då har ingen varit det!
städat heela huset (okej inte dammsugit övervåningen än) och sen plockat hallon och gjort hiolista, totalt tjänat ungefär 600 kr, helt okej :)

nu senare på kvällen har jag tittat klart på Arn, jag och niklas såg början på den när jag var hos honom, men sen var jag tvungen att gå till bussen. men jag tog asmånga filmer av maria igår så nu har jag sett den och har massor att titta på :D asbra för kan lägga in ett par i ipoden att se på flyget sen :).


sexiga brudar igår alltså!!


och en ännu sexigare brud imorse som åker hem osminkad i gårdagens tröja! ahah nej men jag glömmer alltid något när jag inte sover hemma, denna gång en tröja till dan efter ;)

meen jaaa, jag ska ta en macka eller något nu, eller helst inte bröd, får bli ngt kolhydratfritt ;) men har inte ätit någon middag än. sen måste jag sova tidigt, har saker att göra imorn ;)

PUSS

jag stänger mina känslor inom mig. det är över nu. jag förlorade. men du vann inte. låt mig bara gå, så ser du mig inte igen, det är ditt val, gör det snabbt och jag är borta. det gör ont, men jag vill inte att du ser fler av mina tårar. du vet att jag älskar dig, och du sa detsamma. men ändå så finns du inte. låt mig bara gå.
du är min låtsasperson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0