Torsdagsmorgon..

hej på er :)

jag måste bara börja med att säga att filmen igår var så sjukt bra! verkligen hur bra som helst! jag hade inte jättehöga förväntningar eftersom jag tycker att förra harry potter-filmen, 5an, var riktigt dålig, men denna var helt dunder :D
man märkte att det var premiär-kvällen, det fanns inte en enda ledig stol i hela biosalongen, och då var vi ändå på spegeln. filmstaden hade filmen samtidigt men de va fullt där med hah! innan skulle ju jag och maria äta sushi, men de slutade med att vi hamnade på dragon palace och åt buffé istället, finns ju sushi på buffén där också, men den va inge vidare god.. men mätt som satan blir man ju :P
asnöjd med kvällen, lite obehagligt att gå genom stan och vänta ensam på bussen helt själv bara, hade korta shorts och högklack ju så folk kollar ju, helt galet.

justja, en annan sak som var störd var att de va folk som hade mantlar på sig, andra som hade hela hogwartsklädnader och gryffindor-halsdukar, och efter filmen var det en tjej som delade ut flyers med inbjudan till "the slug club", en klubb som professor snigelhorn har i filmen och boken, fast han heter professor slughorn i engelska boken^^ seriöst, det finns harry potter-nördar som mig, sen finns det harry potter- NÖRDAR.. där drar man gränsen x)


maria på dragon palace


på väg mot bion :)

aja, myskväll iaf :) idag skulle jag träffa julla men hon har inte hört av sig så vi får se hur de blir, jag måste hursomhelst jobba lite först.

PUSS

Kommentarer
Postat av: lisa

älskar outfiten, älskar skorna

2009-07-17 @ 11:58:51
Postat av: ebba

älskar dig :)

2009-07-17 @ 18:05:13
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0