Trevlig kväll

sådärja, har kommit hem, varit och handlat, lagat och ätit mat och slutligen fixat iordning mig lite, ska åka hem till maria snart, men ser nu att jag borde gått för 5 minuter sen för att hinna med bussen, får ta nästa elt enkelt :) städat har jag fortfarande inte gjort..hahh mitt rum ser ut som ett bombnedslag! som jennie så fint kommenterat btw ;)
nej men såna grejer får jag göra imorn.. eller fredag. ska städa hela huset och få lite mer pengar också, helst imorn så jag kan växla och sånt shit på fredag :)



ser ni läppglanset? hihi kanske inte men jag är helt kär :D fick de av maria i födelsedagspresent, de är lip plumping också så de känns sådär härligt på läpparna och jag är beroende

nu ska jag packa tandborsten!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0