Ut och springa

hej bloggen

är på lite bättre humör nu än tidigare idag, vet inte riktigt varför egentligen men det är skönt ändå. har varit hemma idag, höll på i 2 och en halv timme me verandan, sen började de regna, jag är inte ens halvfärdig. när jag sedan gick ut igen så blev jag attackerad av en svärm av myggor, så jag tror att jag sparar resten tills imorn.
annars har jag pratat i telefon med frida för första gången på över en vecka, gud vad jag saknar henne... jag la fram min superba idé, och hon hade tydligen tänkt samma, men det går förmodligen inte ändå eftersom det ska bli skitväder.. vi får se. jag tänker i alla fall inte stanna i uppsala, det är ett som är säkert, om jag inte måste såklart. men i värsta fall så bor jag i knivsta under helgen.

annars så har jag väldigt ont i näsan, gör ont som  ett blåmärke när man trycker på den, asknäppt :S antar att jag slagit i den men jag har inget minne av det.. den är inte röd heller, de gör bara ont.
nu ska jag ut och springa i alla fall, så jag får något nyttigt gjort idag, och sen när jag duschat måste jag ta mig till ica för att köpa en kryddmix till middagen, jag ska nämligen göra kycklingsoppa.


ja, jag står cp, nej, bilden är inte retuscherad (den är bara suddig i kanterna ändå), och ja jag är osminkad.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0