Värmeslag och kyla

hej bloggis :)
gårddagen blev väl inte direkt som jag tänkt.. ångrar en hel del saker, men det är inget att göra åt nu. middagen brändes eftersom mina toastmasters inte visste hur grillen fungerade hahah :P men de blev helt okej ändå, jättefina paket fick jag också. men som alltid så börjar kvällen bra men slutar mindre bra.. just igår kunde jag inte göra något åt saken utan kände bara att jag ville bli så full som möjligt för att få glömma, haha och det kände jag när jag vaknade imorse kl 6 med världens jävla huvudvärk.. men de gick över en del efter två aspirin :)
jullan (som sov här) och jag åt en mysig frukost och åkte sen till björklingebadet med sofia och har varit där typ hela dagen.. det blåste så de va skitkallt i slutet.


sjuukt varmt på bussen mot björklingen


och kallt på vägen hem..

aja, sen kom jag hem till ett hus fullproppat med myggor (ni som var här igår vet vad jag menar ...) och en stor jävla svärm som omringar huset. det är 33 grader i huset, men om jag öppnar ett fönster blir jag uppäten.. kul! att jag dessutom fått höra att denn värsta myggsvärmen kommer i helgen och nästa vecka, de får mig att undra hur jag ska överleva.
men nu ska jag äta mat, bilder från igår kommer när jag fått dem av julia

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0