Västerås

hej bloggis :)

mina planer för helgen blir av verkar det som! wiho :D inte riktigt såsom jag tänkt, men spillerill :) jag och frida har bestämt för längesen (typ vintras) att vi ska campa en vecka nu i sommar, problemet är att hon inte har någon tid över emellan träningsläger och jobb och sånt, så jag tänkte att vi kunde campa den här helgen istället, men eftersom vädret inte är det roligaste att vara ute dygnet runt i, så blir det ingen camping verkar det som, istället åker vi ut till hennes landställe i västerås!
vi stannar visserligen bara till söndag, men det ska bli dunderskönt att komma bort från stan även om de är kort tid. och sen har lisa förmodligen kommit hem, hon är i turkiet och åkte förra lördagen, tror hon skulle vara borta en vecka men vet egentligen inte..
aja, så ingen mer uppdatering förrän söndag alltså!

och juste, jag glömde visa vad pappa fick med sig från usa till mig! en rakhyvel och totalt 10 st rakblad eller vad man säger, har testat den på benen och har aldrig haft så lena ben i hela mitt liv, :D
sen en tröja med Cleveland Browns som han köpte på stadion där alla matcherna spelades, och sedan två krämer från clinique som jag knappt kan leva utan :)



nej men nu börjar jag få ont i huvet + mår illa, tror ajg fått i mig för mkt ost (åt toast till frukost/lunch) för jag mår alltid såhär då. så ska ut och ta lite luft :)

ha en trevlig helg
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0