11 juni

Godmorgon :)

eller, jag har varit vaken i ett par timmar menmen ;)
nu har jag sminkat mig, klätt på mig och ska ta och äta frukost, vad som händer sen vet jag inte.. måste ner på stan och lämna tillbaka en klänning, men med vem eller när eller hur det blir, det vet jag inte. kan ju hända att jag åker ner själv också :) juste, måste träffa natta en snabbis bara, men jaja :)

idag hade jag ingen aning om vad jag skulle ta på mig, som vanligt alltså ;) det slutade med att jag bestämde mig för att ta på mig en svart kjol, som jag sytt på slöjden i åttan haha! problemet med kjolen är att den är för stor, så kanterna liksom stack ut på sidorna, så jag sydde om den! fatta att JAG, EBBA MARIA LINNEA SÖDERBERG, sydde om något som blev lyckat!!! hahah mäkta imponerad av mig själv ;) nej men de va bra ju :)


nice va? :D

det enda negativa med denna händelse är att min nagel gick av :( nu är den helt borta och fyfaaaan vad fult det är! jag har 9 st långa fina naglar, och EN kort! uschuschusch.. måste köpa nageltippar för det här sortens händelser, för nu tror jag nästan att jag måste ha plåster på fingret, så fult är det :(


 :( :(

aja, inget att göra åt för tillfället.. jag vill ju inte klippa av alla de andra, för då ser ju hela händerna förjävliga ut!

nej men nu måste jag äta frukost så jag kommer hemifrån någon gång,

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0