Finaly!

hej bloggis :)

andra skoldagen denna vecka, även fast inga lektioner känns riktigt seriösa .. det är meningen att vi ska jobba med rester, fast jag har inga hahah :P

hade i alla fall betygssamtal med Lotta idag, får MVG i naturämnena, MVG i projekt och företagande, och VG i de andra två entreprenörsämnena, möjligtvis MVG i ena, känns braaaa :D
skulle på spinning kl 12 och var därför tvungen att hinna med 11.35 bussen från skolan, men det gjorde jag såklart inte idag, eftersom min klass inte hade lust att hålla käft när Lotta skulle säga några saker i slutet.. sen så sprang jag i spöregnet till 2an istället, kom dit 11.39, och ser bussen åka iväg, när den ska gå 11.41, surt? ja!!!

aja, ingen spinning alltså, så jag ringde Frida som hade håltimma och hon kom ner på stan :) jag köpte sommarbusskortet (hejdå skor..) och sen gick vi i lite olika affärer, hitta två helt underbara klänningar på MQ som ska bli mina inom en snar framtid! visade även Frida skorna jag vill ha, och hon visste vilka jag menade utan att ha sett dom hhah, frida känner mig rätt bra ;)

åkte hem sen i alla fall, har varit ute och sprungit, tur att de sluta regna kan man ju säga! och nyss kom pappa hem och sa att han hade en present, så jag fick en hårddisk på 320 MG :D sjuuukt bra eftersom jag måste lämna in skoldatorn på torsdag och då tömmer dom den.. men nu har jag kvar alla bilder och filmer och vissa skolarbeten som jag behöver :) men jag får ingen ny dator och det suger lite.. undrar vad jag då ska få i födelsedagspresent ? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0