förlåt!

oj dålig uppdatering igen märker jag.. förlåååt.. ;)

aja, har haft fullt upp hela helgen, i lördags träffade jag ju garine på dagen, sen åkte jag hem till maria och sov där, myys! vi såg på massa filmer och så :) åkte hem sen på söndagen och sov, och sedan var jag med nathalie på stan igår, båda gjorde av med liiiite mer pengar än vad som var meningen haha! jag skulle egentligen bara köpa ett par solglasögon, men jag hittade inga så det vart andra grejer istället. sen på kvällen åkte jag hem till frida och sov där, vi tittade på mean girls och så. skön helg med andra ord!


lunch på cupido igår, riktigt onödigt, men gott ju ;)



två armband som är helt underbara :) var 70% rabatt på kicks så dessa + ett par örhängen fick också följa med hem :)


en klänning också


och dessa skor ska snart få följa med hem till min garderob, väntar bara tills den 25e ;)


och sen en dagens :)

skitsuddiga bilder av ngn anledning.. tror jag lekt med inställningarna i kameran för mkt ;)
men nu ska jag iväg på anställningsintervju, wish me luck :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: sofia

ohh en sån där klänning har jag också fast svart ;) fiin :D

2009-06-18 @ 18:30:22
URL: http://sofiaell.blogg.se/
Postat av: ebba

haha aa den är fin, fast jag lämnade tillbaka den idag för det var för kort för mig att gå barbent i ;)

2009-06-18 @ 18:50:17
URL: http://ebbaslebbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0