Garderobspåfyllning...

heeej där :D

är hemma nu och har varit i ett par timmar, men har fortfarande galet ont i fötterna haha!
jag och maria tog som sagt 10.09 tåget mot stockholm idag, fyfan va dyrt det var, 164 kr tur och retur, PER PERSON! seriöst.. bara ett år sen som vi åkte 3 pers på en vuxenbiljett :P

aja, fram kom vi i alla fall och vi shoppade en hel del.. gjorde av med alldeles för mycket pengar men jag ångrar ingenting ;) lite roligt att hon och jag verkligen tänker exakt likadant hela tiden, typ säger exakt samma sak samtidigt osv, hahah älskar´t :D

pics of the day


maria nöjd över att vara påväg ;)


precis som jag


lunch på taco bar, mumma på de!


inne på cubus haha!


påsar...


blå mjukisbyxor och blå klänning, två par skort, ett linne och ett par shorts :)

hahah de blev detta plus två glassar... behövdes en varm dag som denna ;)
hoppas ni har de bra allihop, och vet ni? det är inte farligt att kommentera ibland ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

Måste ju kommentera nu när du bad om de och allt ;)

Tack för en jättekul dag (Erkänn att du också tänkte det nu?? xD)

PUSS!

2009-06-25 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0