Godmorgon!

hallå där :)

jag börjar skolan om typ 25 minuter, så snart ska jag åka. måste ändå säga att det inte känns jättelockande att gå ut i regnet ...

aja, jag vaknade runt halv 9 idag, och ville verkligen inte gå upp.. fönstret var öppet så det var kallt i rummet och skitvarmt och mysigt under täcket.. känns igen eller? ;)

menmen, upp kom jag och har ätit frukost och fixat mig och så :) vi har mentorsdag i skolan idag.. så min klass ska typ leka lekar eller ngt :S sen ska vi lämna in våra datorer :( och sen får vi lunch och sen slutar vi tror jag.
jag kommer sakna den här datorn faktiskt, nu i sommar kommer jag bara ha min gamla laptop som suger balle, och stationära som är i rummet bredvid mitt.. kommer antagligen inte sitta lika mycket vid datorn då.. nu blir de ju så att datorn oftast är på när jag är hemma, även om jag inte är där :P

aja skitsamma.
såhär ser jag ut idag i alla fall


världens fluff till hår haha!

nejmen jaa.. efter skolan vill jag bara ligga och mysa under täcket.. allt jag vill göra när det regnar typ :P och sällskap skadar knappast! men tror inte det blir tid för det, för bror tar ju studenten imorn och jag tror mammsen vill ha hjälp med matlagning och bakning och sånt shit inför mottagningen..

nej men nu måste jag sticka

hare bra
PUUUSSSS

Kommentarer
Postat av: sofia

ebba ditt hår är amazing!

2009-06-07 @ 13:34:03
URL: http://sofiaell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0