inofficiellt sommarlov!!

hohooo :D

idag hade jag mina sista "lektioner" :D haha den här sista veckan har bara vart grovt onödig.. enda riktiga lektionen var ju måndag eftermiddag :P om man inte hade rester då.. men sånt känns bara onödigt att ha eftersom skolan inte ens vart stressig ..
aja, hade betygssnack med mohammed och linda i alla fall, MVG i svenska, VG i idrott, wihooo :D IN YOUR FACE KATARINASKOLAN säger jag bara!! seriöst, jag gick ut nian utan ett enda MVG, nu har jag absolut minst 4..

jaja, vi fick sluta idrottslektionen när vi ville eftersom vi endast var 5 personer där.. haha, så jag, jennie och juliette drog vid 1 och då åkte jag till gymmet :) sen efter det hem och har legat och myst i sängen hela dagen typ.. hihi exakt vad man vill göra sånna här dagar, det regnar ju inte längre utan har till och med varit sol, men de känns så grått ändå av någon anledning.

och ett plus till mig, jag har löst problemet med bilder och min mobil! kameran var som jag trodde bara inställningar som gjorde den cp, men sen har ju ngn tråd i telefonen lossnat så det inte går att föra över, men jag hittade en adapter hemma som jag kan stoppa in minneskortet i och sen in i datorn! cred till ebba säger jag bara. typ brainac (stavning? x) )


dagens


hahah myskläder! man FÅR faktiskt vara mysig och skabb på kvällen ;) byxorna ser typ grå ut på bilden men dom är ljusrosa ;)

nej nu ska jag ta och laga mat till min dundebara familj

PUSS PÅ PILLESNOPPEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0