Jag smälter

hejsan på er

nu har jag nyss kommit hem från stan, var där med julia. svetten rinner och mina fötter gör sjukt ont, jag ville inte ens ner på stan för jag får inte köpa något innan jag åker till london, men julia ville.

blää, alla skäller på mig idag känns det som, och jag vill ha en pool! det skulle vara sjukt perfekt att ha en pool på min baksida men hitills är ingen byggd -.- jag klarar inte den här värmen längre, 25 grader och jag älskar det, men nu är det 30 grader, i SKUGGAN! fööör varmt! att det dessutom är 32 grader inne i huset, de gör knappast saken bättre, för de finns ingenstans att svalka sig.
ska snart ta dagens 3e kalla dusch, och klockan är inte ens 4, var ska detta sluta?


dagens.. riktigt tråkig outfit känner jag.. gillar inte att vara helt basic. fast jag hade 11cm klackar till så de kanske inte blev såå basic trots allt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0