Kasst väder..

hej där :)

igår var det som sagt min brors student så jag var rätt upptagen hela dagen haha :P pappa väckte mig vid halv 10 så höll vi på med att fixa maten och städa och sånt tills vi åkte för fabians utspring på celcius, det började klockan 1 men vi var såklart där en stund innan, sjuuukt kallt! hade nylonstrumpbyxor och högklack.. smarting :P

 
klickbart ;)

aja, han var väldigt glad såklart och vi hade med oss miniflaskor med skumpa till skidåkarna i hans klass :) han gick ju elit-amerikans fotboll, men i hans klass fanns oxå de som gick elit-alpint, och det var pappa som fick igång skidgymnasiet i uppsala så han ville ge dem något när första alpin-klassen gick ut :)

sen åkte vi hem i alla fall och senare kom folk hit för mottagningen.. massa släkingar och så, ni vet. var väl sådär lagom kul men fabian fick massa pengar och paket så han var ju nöjd i alla fall haha :p

senare på kvällen kom frida hit iaf, och vi såg på aristocats hah! har fått en vhs nu så igår fick jag först se på efterlängtade lejonkungen och sen aristocats :D hon sov här och åkte hem idag för några timmar sen :) jag har inte gjort så mkt.. typ degat och sett på pocahontas (ja, jag är en barnfilms-nörd, nåt problem?) och nu fixat mig för ska dra iväg till julia :)

  
klickbart haha!

nej nu ska jag tagga :)

PUSSSS

jag saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: lisa

är det jeansleggings? dom var fina iaf!

2009-06-07 @ 18:33:04
URL: http://lisahannerz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0