Kreativitet - diadem

jag har ett par lila siden-skor, som är jättefina, men rätt svåra att matcha till. jag ville ha ett diadem med en rosett på i samma färg, men kunde inte hitta något som var bra, så jag gjorde de själv !

detta behöver du:


sax, lim, sidenband, samt ett lite tunnare diadem som de på bilden, gärna me piggar eftersom bandet inte glider så mkt då.


sen skulle jag göra rosetten, så jag klippte en del av bandet, gjorde en rosett, och sydde igenom knuten i mitten för att den ska hålla


resultat! jag ringlade bandet runt diademet, limmade fast det i ändarna, och sen sydde fast rosetten


voila!

(hahaha och jag vet att jag är asful på bilden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0