leeeedighet!

tjabba tjena hallå!

hahahah, fett längesen man sa så x) har precis kommit hem från skolan nu, inget mer kvar! fyfan vad skönt!!!!! eller, skolavslutningen på fredag.. men jag vet inte ens var eller när den är? :S

aja, gjorde MVG-prövningen idag, det var bara 4 uppgifter.. ingen aning om hur det gick faktiskt, kan ha gått bra eller så gick det dåligt, vem vet? :P aja, gjorde provet på 45 minuter så jag slutade vid kvart i 10, skulle åka till stan då så jag gick till 4an, men den kom aldrig! seriöst, jag satt där i 40 minuter.. och det var ju inte bara jag, utan rätt många som väntade på den satans bussen.. sen messade jag natta och det visar sig att 4an inte går på sommaren.. smartass -.-
kul att dom skriver det på hållplatsen så inte alla står och väntar liksom

aja, jag pallade inte stan sen utan tog mig hem istället, och nu är jag hemma som sagt :) skitskönt, är typ ensam också, bara bror hemma och han ligger och sover :)


såhär ser jag ut i alla fall idag. suddig bild och skitful min, men orkade inte ta massa :P


och nu har fåren kommit tillbaka, shit vilken missanpassad människa jag känner mig som när jag går genom en hage i mina högklackade skor.. hahahah

bajs nu kom pappa hem och fabian gick upp, kommer inte få den där tysta dagen jag hoppades på alltså -.-
får se vad som händer sen iaf

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0