Lördag

hej :)

tänkte ta avslutningsdagen i bilder mest, den började ju med att vi var på spegeln, fick titta på lite filmer elever gjort och sedan en film med lärarna, jag skrattade så att det kom tårar haha! sen var jag på stan med natta, jennie, juliette och jessica


jessica och jennie, jättefina båda två!


juliette, jennie, jag (skumt hår? :S) och jessica


fika på waynes, natta och jessica


juliette


hahahha natta och jessica


provhytt på hm, jennie och jag


hehe på hm, jennie, jag och jessica


rosa bikinin blev dagens inköp, den gröna köpte jag i veckan :)


när jag kom hem hade pappa köpt bigaråer till mig


jag gick till maxi i skitväder


och sen bestod dagen av detta tills lisa och frida kom hit


jag var mysklädd i brorsans tröja, mjukisshorts och linne


sen kom lisa och frida hit


och vi myste ner oss i min säng och tittade på film

men nu ska jag dra till garin, hörs kanske ikväll

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0