Matteplugg

halluuu

jag och julia hade jättemys igår! vi låg i hennes soffa och tittade på twilight, kärlek till den filmen! vi åt popcorn och mörk choklad också, herreguuud så längesen jag åt choklad! men nu är ju "pakten" slut, så jag får egentlgen äta precis vad jag vill.. men jag har bestämt att i vardagarna är jag nyttig, och på helger får jag äta mörk choklad (70%) och popcorn.. ;) och sen vid speciella tillfällen tårta och sånt, låter bra?
jaja, kom hem runt halv 1 och gick och la mig direkt, haha sjukt trött.. skumt egentligen, jag kan inte vara vaken på kvällarna längre, men jag kan inte heller gå upp på morgonen.. så jag är varken morgon eller kvällsmänniska.. typ sovmänniska eller ngt :S
aja.



idag är det matteplugg hela dagen typ.. jag SKA klara provet imorgon! fabian fick bara VG i matte A så då ska jag fan ha MVG ;)
nejmen jag ska väl sätta igång
PUUUUUUUUUUSSSSS .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0