men sushin då..

hej igen allihopa

idag när jag kom hem så åt jag lunch (skaldjurspaj) och sen la jag mig i sängen och kollade på american pie, somnade såklart och missade slutet som jag alltid gör :P sen messar maria mig runt halv 2 så jag åkte ner på stan och träffade henne :) köpte bara en lotion med aloe vera, men hittade en asfin jacka! måste jag hitta massa kläder när jag är pank -.-

aja, vi åkte hem till henne sen i alla fall och satt ute och pratade, skitmysigt! maria är en sån man altid har roligt med och kan prata med allt om, och vi träffas inte särskilt ofta, för mycket träning och plugg som kommer emellan, vilket betyder att sommaren är vår tid ;)

aja, åkte hem sen i alla fall och har varit ute och sprungit och duschat nu och så, och eftersom min mamma och pappa firar sin bröllopsdag idag (24 år !!!!!) så lovade pappsen henne sushi, så jag blev asglad för jag älskar det, men sushistället har STÄNGT! vafan är det för stil .. aja, det förstörde typ hela min kväll för nu ska vi tydligen äta skaldjurspaj till middag, vilket jag inte tycker är särskilt gott, och det har jag dessutom ätit idag.. big fail -.-

aja, jag borde väl egentligen inte klaga, sushistället är stängt, hello i-landsproblem! hahaha


hahah hett värre i springkläderna ;)

puss nu ska jag kolla kylen om vi har ngn annan mat ;)

Kommentarer
Postat av: Maria

STÄÄÄNGT?!? :O

Iaf, kom på igår när vi åkte till träningen att vi kunde skjutsat hem dig på vägen, dum som jag är kopplade jag inte riktigt träna stenhagen + ebba starbo, i min hjärna var det två olika världar. Så smart är jag.

Hoppas du får en bra dag iaf

PUSS!

2009-06-09 @ 10:42:43
Postat av: Anonym

jag vet! typ katastrof..



HAHAHAH typiskt dig maria :P men jag visste inte att träningen var i stenhagen, trodde de va allians som vanligt, annars hade jag ju frågat ;)

PUSSS!

2009-06-09 @ 20:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0