Midsommardagen

hallå bloggis

nu är jag hemma igen, en dag tidigare än tänkt men de är nästan bara skönt! det var kasst väder och så så ingen orkade stanna på landet bara för att.

midsommar igår var sjukt skön! jag var osminkad med fula kläder och gummistövlar, och det är så de ska va! först ut kl 10 för att plocka blommor, sen sillunch med långbord, och sen dans runt midsommarstången, tipspromenad och tårta, traditioner!!! fast nästa år tror jag att de blir mer party för min del ;)

kvällen spenderades i alla fall först på klipprona med lite mys sådär, och sen var det bastu, jag ensam i en bastu med fösrt 5, sedan 6 killar haha! korvfest... nej men det var jätteskön kväll, jag vart inte så full, men de va de flesta andra, men de va lugnt bara :) midsommar som det SKA va!

vi kom isäng runt 3 nångång men jag kunde inte sova så bra så va uppe redan 10 idag, helt sliten. har varit trött hela dagen och orkar inte göra något så ikväll blir det filmtittning och sen sova. veckan som kommer blir ju i alla fall dunder, nu när folk är lediga från sina jobb en vecka, och lisa och frida är dessutom hemma båda två!! wiho DUNDER helt enkelt :D

jag orkar inte va vid datorn nu längre, men bilder från midsommar kommer imorn :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0